Wednesday, January 07, 2009

Zionist Israel...


Bismillah...

Dalam pada kita peduli nasib saudara-saudara se-aqidah kita yang gigih berjuang demi membebaskan tanah air ‘Ummat Islam’ (which means us, included), kita terlupa satu kunci yang tak kalah pentingnya untuk mengalahkan musuh yaitu ‘mengenal musuh’. Kerana sewaktu mereka gagal menjatuhkan kita melalui peperangan, mereka mengkaji Islam dan mencari titik kelemahan kita, dan seterusnya mengelirukan kita dengan ajaran Islam itu sendiri. Padahal jika kita menghayati Islam, kita akan dapati tiada sebarang kekeliruan dalam masalah ‘Aqidah. Ariel Sharon; perdana menteri Israel, hafal Al-Quran tapi tujuannya bukan utk mencari kebenaran melainkan memutar belit ayat-ayat Allah demi kepentingan tertentu. Lihatlah sekarang, malaikat Izra’il sedang mepermainkan nyawanya.

Mereka tahu kita tidak dapat dikalahkan sehingga ‘pegangan’ kita goyah, lalu mereka suntik jarum-jarum halus berupa pemikiran dan ‘Ideologi’ kepada pelajar-pelajar Islam kita di Negara mereka… (sbb tu kalo nak bjala sesuatu Ilmu, blaja dari sumbernya yg dpt dipercayai). Jika tidak, secara tidak disedari kita sendiri akan mengikuti jejak langkahnya sehingga masuk ke dalam ‘lubang biawak’ mungkin juga ke ‘tebing neraka’. Maka sekarang muncullah golongan ‘islam liberal, sekularisme, kapitalis’ dan bermacam-macam lagi renovasi terhadap ayat-ayat Allah yang dibuat dengan dakwaan kononnya hukum Islam sudah tidak releven untuk digunakan pada zaman sekarang. (Tertipu!)

Memang sejak dari dahulu lagi, sifat-sifat mereka (yahudi) adalah menipu, licik, pengecut, pentingkan diri, khianat, memungkiri janji. Mereka dengan angkuh mengatakan bahawa mereka adalah kaum pilihan Allah, lihatlah di dalam Al Quran ada banyak kisah yg menceritaka tentang mereka, tapi mereka lupa bahawa yg dikisahkan dalam Al Quran adalah mereka dilaknat Allah kerana setelah mereka membunuh para nabi dari golongan mereka sendiri, mereka mengingkari ayat-ayat Allah. Mereka menganggap manusia yg dilahirkan selain dari kaum yahudi adalah ‘gentiles/ghoyim’; manusia kelas ke-2 yg diciptakan Tuhan utk mengabdikan diri kepada yahudi. Tapi hakikatnya para Zionist dan pendukung Zionism sekarang adalah Atheist (not believe in God).

Tidak terfikirkah kita, jika mereka bangkit (menggunakan penipuan dsb) setelah beratus-ratus tahun sabar menunggu saat ini (utk menguasai dunia), mengapakah kita tidak bersabar atas ujian yg Allah turunkan? Jika mereka menggunakan jarum-jarum halus (berupa media massa) utk menghalalkan segala tindakan mereka, mengapa tidak kita membalasnya secara halus?

Wallahu A’lam…

0 feedback: