Wednesday, February 04, 2009

I'm On The Stage?

Bismillahirrahmanirrahim...

Sebenarnya sejak naik ke tingkatan satu, baru aku sedar aku ada 'fright stage'. Hurmm... Tapi aku rasa bukan aku sorang je kot yang ada 'fright stage', mungkin semua orang ada 'fright stage' cuma kita tak tahu bagaimana cara nak mengawalnya. Ada orang yang semulajadi berani (especially those yang tak pernah rasa kena buli) dan ada yang terpaksa melatih diri berkali-kali baru dapat sedikit keberanian untuk berdepan di khalayak ramai... Tidak mengapa, yang penting adalah niat dan usaha kita serta buat yang terbaik... Let Allah do the rest!




Dari kiri : Firdaus, Shukri, Umar, Aku (kaku!). (rakaman 2007)

p/s : nasib baik ada kawan-kawan yang mengajar erti ketabahan baik yang diatas pentas ataupun disebalik tabir... May Allah bless you all!

1 feedback:

Unknown said...

gelabah macam fattah.hu.sejibik.